Ny ruta.

Idag var det äntligen vanlig vardag igen så jag kunde ringa om vår ena bakre sidoruta som gått sönder.. Jag ringde till Glasmästeriet imorse innan jag skulle iväg till Storvik och han skulle då höra med grossisten om dom hade sån ruta inne. Han ringde tillbaka senare på dagen och sa att det fanns sån! Så imorgon vid nio-tiden skulle dom få in rutan och jag ska lämna bilen imorgon bitti mellan 07.00 och 09.00. Jag ska försöka köra ner bilen innan åtta iaf så har dom lite tid att rengöra den så det bara är att börja montera fast rutan när leveransen kommer. Det ska bli så härligt att få det fixat så vi kan börja använda bilen igen och slippa oroa oss för att vi inte har nån ruta..

Kommentarer
Postat av: Lindalarven

vi får inte ens igång vår bil nu för det är så kallt :P

2010-01-08 @ 14:24:06
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0