Shopping.

Tänkte visa det jag köpte idag på vår väldigt trevliga shoppingtur, om nån nu är intresserad. Jag är så glad att jag slapp sitta hemma idag och göra ingenting!

Jag började med en lååång sväng inne på Panduro och detta fick jag med mig hem därifrån:


Blommor.


Tejp är oumbärligt!


Brads.


Två av varje färg, kortbotten.

Efter Panduro gick jag på jakt efter nå kläder. Jag var in på dom flesta butikerna men det var inte så mycket men jag slutade upp på KappAhl och där hittade jag en tunika som jag blev helt kär i! Claes gillade den inte alls men det struntade jag i.




Man kan ha den som tunika eller så drar man åt och
har den i midjan så det blir en bylsig tröja. Jag älskar den!

Då jag och Claes har beställt en varsin iPhone som vi hoppas kommer nästa vecka köpte vi ett varsit fodral till dom. Claes köpte ett svart och jag ett rosa, självklart!


Jag gillar att det är en diskret matt rosa färg.

Till slut avrundade jag med ett besök på H&M men inte för att köpa nå kläder utan hårfärg. Jag velade mellan om jag skulle bli mer blond eller om jag skulle bli brunett. Vad jag valde ser ni nedan.


Ljusbrun.

Nu ska jag nog slappa i soffan en stund till innan det är dags att förflytta oss till sängen. Ska bli skönt att sova sen. :)

Kommentarer
Postat av: L + 100 kg

Fina grejjer du hittade! Tunikan passade dig bra:) Vad ska du ha pysselgrejjorna till?:)

Kram!



(Om detta meddelande kom flera gånger så kan du bara radera de andra:p )

2010-01-09 @ 00:02:54
URL: http://tuggaa.blogg.se/
Postat av: josdil

oh vill också shoppa :) jag gillade tunikan iaf!



sv: jag har gått där i ett halvår nu, utbildningen är på 1 år så är kvar till juni :) jag går skrivarlinjen jag! vi kommer säkert se varandra där, (även fast jag är seg på att känna igen folk) :P

ska du ta med egen mat eller käka där?

2010-01-09 @ 00:07:41
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0