Tidsfördriv.

Kopiera texten och byt ut svaren till dina egna!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jag ska på intervju imorgon!!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Tråkit

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Det var en bekräftelse bara

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Jag håller på.

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Gå på toa!

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Tack så mycket!

7 Vad vill du höra mest av allt?
Ja, lunch äter vi ju nu.

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Åh vad skulle det vara?

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Trevligt igår?

Haha, ja, vissa svar var ju roligare än andra. ^^

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, jag vet inte. Funderade på att skriva det först faktiskt, men det lät ändå inte helt rätt.

Fick ett anonymt förslag på ungstekta grönsaker.. =) =)

2010-01-07 @ 17:50:46
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: josdil

Haha, 1an var bäst :)

måste sno den här och göra själv :D

2010-01-07 @ 18:14:53
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: L + 100 kg

Haha! Den här ska jag också göra!:)

2010-01-08 @ 15:26:57
URL: http://tuggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0