Update Freja.

Imorse när jag klev upp låg hon på soffan som vanligt, hon hoppade dock ner och gick ut i hallen bara för att kika läget eller nåt. Hon förvånade mig när hon gick in i köket och satte sig vid matskålen! Yey tänkte jag! Men nej, hon åt tyvärr inget utan gick och la sig igen..

Jag väckte Claes när jag gick så han kom upp och kunde ordna med veterinär. När jag kom fram till skolan hade jag fått SMS av honom att hon hade ätit mjukmat! Jag blev så glad! Hon hade ätit en del faktiskt, och fick behålla det. När vi hade rast då ringde jag för att höra mer och då hade hon även hoppat upp i handfatet och druckit vatten ur kranen! Hon börjar återhämta sig! :D

När jag slutade hade jag fått ett till SMS av Claes som då skrev att hon hade börjat stångas och kurras som vanligt, vår Freja är äntligen tillbaka och jag är såååå glad och tacksam att det inte var nå värre så vi var tvugna att åka in med henne!

Älskade Freja är frisk! ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va skönt att höra! Aldrig kul när de små inte mår bra!! Kram

2010-01-11 @ 19:04:59
URL: http://melondoft.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

När jag läste personlig utveckling lät det jätteintressant men när jag fortsatte det du skrev om att det var bild, drama och Qi Gong (eller hur det stavas) kände jag inte samma sak.. men det kanske det är .. ? Antagligen eftersom du valt det.. hehe.



Det stämmer, komvux för min del. Jag har spridda skurar på schemat.. tisdag och torsdag en lektion 11-12 typ och sen två eller tre lektioner de andra dagarna... tidigaste börjar jag 8.30 och slutar senaste 16.00 så jag är nöjd.

2010-01-11 @ 19:28:30
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Iofs.. Att lära sig andas på rätt sätt medmera är nog bara lärorikt och alla kanske skulle genomgå det.. men jag är ändå skeptiskt på något sätt.



Bild/skapa är ju underbart, jag tror ju det kan vara att man skall med hjälp av vissa material visa sina känslor eller något.. utvecklas via skapandet.. det hade jag tyckt vart kul.. Jag läste ju bild på gymnasiet så det var mkt sånt vi läste.

2010-01-11 @ 19:53:22
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att det ordnat sej med katten!!!!

Lycka till i skolan. /Elisabet

2010-01-12 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0